سیلور گازِت

Wednesday، ۱۹ Mehr ۱۴۰۲

چند نکته مهم که هنگام خرید زیورآلات نقره باید بدانیم

نقره و طلا دو فلز ارزشمند هستند که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارد. در گذشته ما محصولات نقره را فقط به صورت وارداتی از کشورهای دیگر یا در شکل های آنتیک آن می توانستیم پیدا کنیم. در حالیکه زیورآلات نقره در مدل های جدید خود، این روزها به رقیب قدرتمندی برای طلا تبدیل شده است.

این اتفاق چگونه افتاده است و چگونه زیورآلات نقره در بازار خود عرض اندام می کنند؟

مهمترین دلیل آن مقرون به صرفه بودن خرید نقره است. نسبت به فلز طلا که سالهاست در کشور ما به علت نوسانات شدید و نقش آن در بازار سرمایه، باعث شده تمایل مردم برای خرید آن در قالب زیورآلات کمتر شود، نقره اما با یک ثبات نسبی همچنان انتخاب قدرتمندی برای خرید زیورآلات است.

و اما دلیل دوم: این روزها در کشورهای توسعه یافته و در دنیای مُد آنقدرها جنس زیورآلات مساله نیست. در واقع آن چیزی که یکه تازی میکند مدل های متنوع و به روز زیورآلات است. در این کشورها محصولات طلا، با عیارهای بسیار پایین، و نقره با هم برابری می کنند چون آن چیزی که بسیار مهمتر از ارزش پولی فلز آنها است، به روز بودن و متنوع بودن طرح ها و مدل هاست.

دلیل سوم این است که با پیشرفت صنعت ساخت زیورآلات شما دیگر مجبور به انتخاب از میان محصولات نقره وارداتی که تقریبا همه شبیه همند نیستید. این پیشرفت به شما این اجازه را می دهد که مطابق با سلیقه شخصی خود هر طرحی را انتخاب کنید تا به صورت پلاک نقره برایتان ساخته شود.

در این مطلب می خواهیم چند مدل از تنوع بیشمار نقره سفارشی را با هم بررسی کنیم و با مسیری که باید طی کنید تا آن چه در ذهنتان مجسم کرده‌ اید را به واقعیت تبدیل کنید، آشنا شوید.

گردنبند نقره، پلاک اسم فارسی نقره و پلاک اسم انگلیسی نقره

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید گردنبند اسم نقره خودتان را داشته باشید یا برای افراد دیگر هدیه تهیه کنید، درست آمده اید. اینجا در این بخش تنوع طرح ها و مدل ها شما را شگفت زده می کند. از طرح های نستعلیق اسم گرفته تا طرح های شکسته ی انگلیسی برای گردنبند. البته باید نوید بدهیم که نه تنها هر اسمی را می توانید به صورت گردنبند نقره داشته باشید بلکه هر طرحی مد نظرتان است مثل گردنبند شعر نقره، گردنبند بی نهایت دو اسم نقره، گردنبند لوگو سفارشی نقره، و هر شکل و طرحی که به ذهنتان می رسد می تواند تبدیل به یک پلاک نقره زیبا و ارزشمند شود.

دستبند نقره، دستبند اسم نقره، دستبند چرم و نقره و دستبند سنگ و نقره

دستبند نقره این روزها محبوبیت خوبی در میان آقایان و خانم ها در هر سن و هر استایلی پیدا کرده است. مانند پلاک نقره، در طراحی و ساخت دستبند نقره هم هیچ محدودیتی وجود ندارد. نگاهی به عکس های پایین بیندازید و بیایید این چند مدل زیبا با استایل های مختلف تصور کنیم. دستبند اسم نقره با طراحی های متنوع فارسی یا لاتین با چرم و مهره سنگی، یک هدیه زیبا برای خودتان یا کسی اسکه دوستش دارید.

دستبند اسم نقره تقریبا برای هر شخص و با هر استایلی، مناسب است. دستبند طرح کات نقره، یک دستبند شیک، مخصوص آقایانی که تیپ های رسمی می زنند. هدیه ای مناسب برای هر مناسبتی آن هم با حک اسم و تاریخ و ... دستبند طرح های هندسی برای کسانی که به یک نماد عشق می ورزند بسیار هدیه مناسبی محسوب می شود.

انگشتر نقره و گوشواره نقره

شاید فکر کنید طراحی و شخصی سازی متناسب با سلیقه شما در انگشتر و گوشواره اتفاق نمی افتد. ولی مثل محصولاتی که مرور کردیم این دو هم می توانند در طرح های مختلف مثل انگشتر شعر نقره، انگشتر اسم نقره و گوشواره عصایی نقره یا گوشواره میخی نقره در طرح های متنوع برای شما طراحی و ساخته شوند.

اکسسوری نقره

نگران نباشید. هنوز محصولات نقره دیگری هست که شما را شگفت زده کند. اکسسوری های مختلف مانند سنجاق سینه نقره، جاسوئیچی نقره با انواع لوگو ماشین، اسم و طرح امضای شخصی، می تواند هدیه بسیار مناسبی باشد برای کسانی که دوستشان دارید باشد. این مدل اکسسوری ها از نوآوری های مهم زیورآلات نقره است که طرفداران زیادی هم دارد.

شعار ما این است: حسی از جنس نقره

حالا باید ببینیم چگونه این حس را برای خودمان تبدیل به یک تجربه خرید زیورالات نقره جذاب کنیم.

مرحله اول: مشورت

تیم طراحی زرین سیلور به شما در آشنایی با طرح ها و محصولات متنوعی که می تواند ایده ی شما را به واقعیت نزدیک کند، کمک می کند. گروه زرین سیلور با سالها تجربه در ساخت زیورآلات نقره آماده است تا به صورت کاملا رایگان همه مشورت های لازم را در این زمینه به شما بدهد. به واتساپ یا تلگرام ما وصل شوید و هر آنچه که مد نظرتان است با ما درمیان بگذارید تا همه اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان بگذاریم.

مرحله دوم: طراحی

وقتی طرح ذهنی تان، با کمک مشاوران ما، کمی پخته تر شد این بار ما طرح مورد نظر شما را به صورت متنوع طراحی می کنیم و شما قدرت انتخاب از میان چند طرح مختلف را دارید. گروه زرین سیلور با دارا بودن طراحان زبردست حس خوشایند واقعی کردن طرح هایی که فقط در ذهن هستند را به افراد زیادی هدیه داده است.

مرحله سوم: ساخت

این مرحله آخرین مرحله برای واقعی شدن زیورآلات نقره شماست. محصول نقره شما می تواند به انتخاب خودتان با روکش طلای سفید یا روکش طلای زرد برای شما آماده شود. شما می توانید پشت یا روی زیورآلات نقره خود هر چه می خواهید اعم از اسم، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج و … را حک کنید.

گروه زرین سیلور آماده است تا این تجربه ی خوشایند را برای شما بسازد. همین الان ما را جستجو کنید تا بتوانیم حس خوب نقره را به شما هدیه بدهیم.